wtorek, 30 listopada 2010

jedenaście.

nie mam zdjęć, no. za każdym razem jest tak samo. kładę się do łóżka, słuchawki na uszach, a przed oczami tysiące obrazów. to tak, jakbyś wchodził do pokoju, uśmiechał się i wychodził, trzaskając. potem wracasz i wszystko powtarza się od początku. wróć, usiądź, pogadajmy. nie ogarniam szkoły. weźcie zamknijcie ją, albo coś? ej, zimo wypierdalaj. Angela, wracaj. już no : c nie ma takiego bicia. wiem, ze wszystkim przeszkadzam. i nie mam zamiaru o nic walczyć. bynajmniej nie tym razem. "pouczę" się z wos'u i pierdole.


tututut <3

poniedziałek, 29 listopada 2010

dziesięć.

haha :D nieogarnięte zdjęcie z andrzejek, pozdło.
modle się nad fizyką ( ofc pisze ściągi, a jak ) potem jeszcze polski i chemia. ojaojaoja. ja chce już nowy rok. niech ten stary się już skończy, no. już już już.        

piątek, 26 listopada 2010

dziewięć.

Dionizy <3 zdjęcia do dupy, ale ważne że jest *_* przez cały dzień " kto ma najukochańsze oczy? kto jest najładniejszy psiakiem na świecie? XD " dobra, nie ogarniecie.
ubieranie sali <ok>
siedzenie z bartkiem w busie <ok> <ok> nigdy więcej XD
nie chce żadnych andrzejek, wrrr, grrrr, hrrr. w dresach chyba kurwa pójdę =,=
+ weź weź weź weź weź.

czwartek, 25 listopada 2010

poniedziałek, 22 listopada 2010

siedem.

na początek - tak, jestem gejem. wszystko mi zbrzydło i nie mam ochoty na nic.

jakaś część mnie zawsze będzie się łudzić, choć tego nie okażę. dla mnie jesteś wieczny. 

piątek, 19 listopada 2010

pięć.

od wczoraj mam strasznie zryty humor, o. i prawdopodobnie nie zmieni się on w najbliższym czasie. od osoby, która kiedyś była dla Ciebie ważna możesz usłyszeć masę rzeczy. nie koniecznie dobrych, o czym mogłam się przekonać. denerwuje Cię wszystko. ale spójrz w lustro. nie masz na czole wypisane '' ideał ''. zastanów sie 21482391738921 razy, zanim coś powiesz, a potem.. potem tego nie mów.
wszystkie przerwy prześmiałam. nie wiem jak można być aż takim kretynem, ale okej XD z chęcią wstawiłabym tu to zdjęcie, ale za każdym razem jak na nie patrzę, to mnie coś bierze XD

+ niedziela - ktoś chętny na zdjęcia? ; ]

środa, 17 listopada 2010

cztery.

dziś zdjecie bransoletki z muliny, która zrobiła mi Kinga, która jest pro XD <3 ostatnie dni to jedno wielkie / ja pierdole /. chociaż w sumie daje radę. podobno każdy dzień to jakieś nowe doświadczenie. kilka na dziś jest. * jutro Lbn. 
łaaaaaaaaaaał. : O
+ skarbie, sztuką jest mieć wyjebane, kiedy pęka serce <3

poniedziałek, 15 listopada 2010

trzy.

łaaaaaaa. jestem ciekawa sprawdzianu z biologii =,=' nie ma to jak równe traktowanie wszystkich : ] jutro Angela ma urodziny, łaa :D <3 
mam dość budzenia sie w środku nocy i kładzenia głowy w poduszkę. baaaaaaaardzo realne koszmary. || wkurwia mnie t o konkretnie.

+ dostałam [ w sumie nie ja XD ] zdjęcia z kanady, które są niesamowite. *.* jaram się nimi, jakbym je robiła, ale mniejsza o to : D kilka chyba najładniejszych:









+ klikamy w zdjęcia.
 

niedziela, 14 listopada 2010

dwa.

udany dzień, mhm. jeszcze ogarnę biologię, tren i będzie okeej. wiedziałam, że prędzej czy później coś spierdolę, wiedziałam ; ] czekam na jutro. z n i e c i e r p l i w o ś c i ą. a na polski w szczególności : )
dzięki za dzisiaj, w życiu się tyle nie uśmiałam XD

+ dam radę, dam radę, dam radę. =.= jakoś nie przychodzi mi do głowy '' trzeba żyć dalej. ''


/ jeśli zapytasz co u mnie - odpowiem, że wszystko w porządku.

nie moja wina, że nie umiesz odczytać ironii z oczu.

sobota, 13 listopada 2010

jeden.

oglądam mam talent. a raczej patrzę co chwilę czy przypadkiem Bednarka nie ma XD jutro zdjęcia z dzisiaj. grr, bracie : D

+ mógłbyś przestać się już bawić.

+ klikamy w zdjęcie ; ]