poniedziałek, 6 grudnia 2010

dziewiętnaście.


na drugim zdjęciu ksyś, na pierwszym czekoladki, przez które teraz mnie mdli, nie chce mi się nawet schylić po długopis, który godzinę temu mi spadł na podłogę. i godzinę temu rozłożyłam sobie książki z chemii, a dopiero teraz przypomniałam sobie, że je rozłożyłam. ja żyję? : o znów czytam to wszystko 134832085 razy. nie zawodzisz , sprawiasz przykrość tym którym zależy na Tobie , ale widzę że to Cię nie obchodzi . .. 2 listopada, no kurwa. no jajajajajaja. 5 z polskiego?! : O nawet dwie? : O o mój boże. a teraz marzę o tym, żeby święty mikołaj wjebał mi przez komin i przyniósł Ciebie w worku. w sumie przez balkon też może wejść, wszystko jedno. jeeezu, jak bym się cieszyła *.* szukam kogoś, kto w wakacje dziura po dziurze obszuka ze mną małopolskę ;> || ja pierdole, jak Ty mnie wkurwiasz -,-
http://www.youtube.com/watch?v=EHM9pnXDZI4&feature=related

8 komentarzy: