piątek, 28 stycznia 2011

74.


możesz się wkurwiać lecz tak po między nami, nie chciałbyś patrzeć na świat moimi oczami.


fuck off, tomek jest w Lublinie <ok> lubię to! ale Wy ludzie prości jesteście, żaden idjota nie jedzie dzisiaj na koncert, co za wjeeś. mam manję pisanja wszystjego przez jot <ok> można? a no można. ja pierdole, jakim cudem popojutrze do szkoły? o, haha, ja sie tak nie bawię. wstawanie o 7:00, wracanie o 14:coś, lekcje lekcje, 3 godziny spania i znów pobudka. fajnie fajnie, nie lubię tego.


7 komentarzy:

  1. nom dokładnie te poranne wstawanie to masakra...co u Cb :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. A wez wez.. Beznadzieja ze tak szybo te ferie zlecialy ;/ Btw. U mnie ze znajomkow nikt nie ma kasy albo checi zeby pojsc na Pezeta i Eldo. Lenie kurfa mac a tak bardz chce isc :<

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie to chyba przez to, że bardzo dużo chodze : o

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ;***
    zapraszam do mnie:
    http://mylifee14.blogspot.com/
    http://truepromise14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie zdjęcia
    obserwuje : )
    zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń